Laadpunt activeren
Om uw laadpunt te kunnen gebruiken dient u dit eerst te activeren in 2 verplichte stappen:
1. Maak een account aan
Voor het aanmaken van een account zijn er 3 opties:
1. Registreren als particulier
Heeft u het laadpunt in eigen beheer of via een leasemaatschappij aangeschaft, kiest u dan voor deze optie. Als de installatie is voltooid, zullen wij het laadpunt aan uw account koppelen en een eventuele verrekening van de stroomkosten instellen.
2. Registreren als bedrijf
Is het laadpunt via uw bedrijf aangeschaft, kiest u dan voor deze optie. Op deze manier wordt het laadpunt als zakelijk beschouwd en kan er worden gekozen om het laadpunt openbaar te stellen voor bezoekers en/of derden.
3. Registreren als medewerker via het bedrijf
(let op: het bedrijf waar u werkzaam bent heeft in dit geval al een account, waar u aan toegevoegd wordt)
Krijgt u als medewerker een laadpunt van de zaak en moeten de stroomkosten worden vergoed, laat dan een medewerker account aanmaken via het bedrijf waar u werkzaam bent. Op deze manier worden de gemaakte stroomkosten vergoed via uw werkgever. Dit kan ook het geval zijn als u via uw eigen bedrijf de stroomkosten wilt laten vergoeden.
Let op: indien u een pas van een leasemaatschappij krijgt (of al in bezit heeft), dan dient u geen gebruik te maken van de Ecocharge-laadpassen!
Als u naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met de Ecocharge via telefoonnummer +31 (0)40 304 30 03 of stuur een e-mail naar info@ecocharge.nl
2. Bel de Helpdesk tijdens kantooruren om uw laadpunt te activeren: +31 (0)40 304 30 03
(ma t/m vrij 8.30-17.00 uur).
In het weekend is het niet mogelijk uw laadpunt te activeren. (wij verwerken uw aanmelding dan zo snel mogelijk binnen kantooruren) Voor vragen stuur een e-mail naar info@ecocharge.nl
Meest gestelde vragen en antwoorden